keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Flowerista pitsillä

Kipeenä ollessa on se hyvä puoli, että yleensä saa hyvän syyn hankkia itselle jotain mieluista. Viime kerralla sain lohtulahjaksi Essien violetin Floweristan. Lakka on viime kevään kokoelmasta, joka on mun mielestä Essien paras kokoelma tähän mennessä. Voisin hankkia vaikka kaikki lakat siitä, mutta tähän mennessä mulla on vain Blossom Dandy ja nyt sitte myös Flowerista. Sokkarilla tosin olisi muitakin kokoelman lakkoja alennuksessa..


Saatuani lakan käsiin oli pakko tarkistaa, kuinka lähellä sen sävy oli Big Spenderiä. Onneksi lakat osottautuivat erisävyisiksi, joten voin hyvillä mielin pitää molemmat. Flowerista on tummempi ja kylmempi, kun taas Big Spender on kirkkaampi ja taittaa fuksiaan. Yläpuolen kynsikuvassa Floweristan sävy on aivan väärä, mutta alla olevissa pullokuvissa sävy on jo lähempänä oikeaa :)


Flowerista pääsi kynsille heti, kun jaksoin kynsiä lakata. Olipa ihana vaihtaa lakkaukset yli viikon jälkeen! Totesin Flowerista olevan täydellinen pitkikynsiin, joiden idean lainasin Emilian upeista kynsistä.


Pohjalle lakkasin kerroksen Essence Sweet As Candyä tasoittamaan kynnen väriä, ja päälle leimasin mustalla pitsileimat laatasta BP-02. Rajasin pienellä siveltimellä ja Floweristalla kolmiot kynsien juuriin ja lakkasin loput Floweristalla. Lakka oli mukavan pigmenttistä, joten kaksi kerrosta riitti peittämään mustat leimat. Rajalle pilkuttelin vielä Ciatén hopeaa shimmeriä.

Koska tein kolmiot vapaalla kädellä, ei niistä tullut järin symmetrisiä, mutta pidin silti lakkauksesta ja paljon! Flowerista ja pitsi sopivat täydellisesti yhteen ♥



Essie - Flowerista
Essence - Sweet As Candy
Ciaté - Fit For A Queen
Essence - Stamp Me! Black


Olin just saanut postaukseen kuvat laitettua tekstin kaveriksi, kun vahingossa julkaisin postauksen, vaikka tarkotus oli ajastaa postaus keskiviikolle (eli tälle päivälle). Siinä sitten paniikissa poistin postauksen, joten jouduin kirjottaa tekstin ja lisäämään kuvat uudestaan. Onneksi postauksen esikatselu oli jäänyt auki toiseen välilehteen, koska muuten oisin varmaan julkassu pelkät kuvat. En jaksanut tässä päänsäryssä oikolukea tekstiä, joten pahoittelen mahdollisia kirjotusvirheitä. Aika hyvin oon selvinny, kun tapaus oli ensimmäinen neljän vuoden bloggaajauran aikana :D

Saako bloggerissa peruttua postauksen julkaisua muuten kuin poistamalla postauksen? Olisi kiva tietää, mikäli tällaista tapahtuu jatkossa.

30 kommenttia :

  1. Tosi kauniit lakkaukset :) Yks mun lempparikoristeluista on täällä hetkellä tällainen negative space -leimailu. Mulla on muuten sellainen muistikuva että bloggerissa on "palauta luonnos" tai joku vastaava nappula :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maiju! Siinä tapauksessa kannattaa olla kuulolla huomenna, koska näitä on tulossa lisää :D Ja kiitti vinkistä, pitääkin perehtyä tarkemmin.

      Poista
  2. Ohho, nyt on järjettömän upeat. <3
    Mulle on käynyt muutaman kerran samanlailla ja oon ainakin silloin vaan laittanut siihen ajatukseen ajan ja se on ottanut sen pois julkasusta. :D Tajusitkohan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ♥
      Mä yritin silleen, että vaihdan sen julkasuajan seuraavalle päivälle, mutta se ei toiminu halutusti. Eli paniikissa poistin koko postauksen :D

      Poista
  3. Mäkin tykkään tosta Flowerista kokoelmasta, kiitos tiedosta, että niitä on Sokkarilla alessa! :)

    Tosi ihanat lakkaukset ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tosin oo käyny Sokkarilla vähään aikaan, niin en osaa sanoa, onko enää alessa. Mulla laahaa postaukset niin jälessä, mutta ainakin se harmahtava lakka jäi mun tietääkseni ihan perusvalikoimaankin :)
      Kiitos Sara! :)

      Poista
  4. Mä olisin tossa tilanteessa kopioinu/leikannu ensin julkastun postauksen HTML-välilehden, sit poistanu sen kokonaan ja sitten uuteen postaukseen liittäny (html-sivulle) jutun. Kuvatkin tulee kätevästi siinä mukana. :)

    Kynnet on ihanat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän mulla tollanen käynyt mielessäkään.. :D Mutta kiitos vinkistä - ja kehuista!

      Poista
  5. Oih, kauniit kynnet, ja tuo Flowerista on kyllä aivan upea! ♥
    Yks juttu on myös se, että jos vahingossa julkaisee postauksen, niin menee siihen postaukseen, ja painaa sitä "Palauta luonnos", niin silloin se palauttaa sen luonnoksiin, eikä ole enään julkaistuna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Flowerista on huippu; olin katellu sitä sillä silmällä jo ilmestymisestä asti :)
      Okei, mun täytyykin kokeilla tota. Voisin tehdä jonkun testipostauksen kokeiluja varten :D

      Poista
  6. On kyllä ihanat kynnet! :)
    Mä oon itse julkaissut vahingossa postauksia kun olen niitä ollut ajastamassa ja joskus se päivämäärä saattaa muuttua ja se julkaiseekin heti. Jos postauksen palauttaa luonnoksiin, se ei enää löydy julkisena, mutta ei käsittääkseni enää uudelleenjulkaisuna nouse ainakaan bloggerin lukulistalle uutena postauksena, vaan jää vanhaksi julkaisuksi. Jos nyt niin kuin mahdollisimman vaikeasti asian ilmaisee. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Belegwen! :)
      Äh, miksi se ei sitten voi nousta taas lukulistalle? Bloggerilla on vissiin muutenkin välillä ongelmia lukulistan kanssa, minkä takia luen kaikki blogit Bloglovinin kautta. Mutta kuten tossa ylempänä mainitsinkin, täytyy varmaan tehdä jotain testejä :D

      Poista
  7. Oi, miten kaunis ja naisellinen lakkaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Naisellinen kuvaa lakkausta kyllä hyvin :)

      Poista
  8. Siis wau! Nää on ihan mahdottoman upeat ♥♥

    Ja tosiaan jos postaus lipeää käsistä etuajassa, voi painaa vielä "muokkaa" ja sitten kun se avaa muokkaus-sivun on siellä "julkaise" napin kohdalla nappi "palauta luonnokseksi" tms. Sillain mä olen pari kertaa toiminut kun ei ole kaikki mennyt niinkuin strömsössä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ :)
      Joo, ilmeisesti tuo on yleisin tapa. Mulle ei vaan aiemmin ollu käyny vastoinkäymistä, joten en osannu edes ajatella tuollasta :D

      Poista