torstai 10. maaliskuuta 2016

Ajassa taaksepäin

Tämän vuoden vanhojen tansseja katsoessa mulle tuli hurja ikävä omaa prinsessapäivää. Reilu vuosi sitten julkaistu postaus wanhoista on kaikkein luetuin ja kommentoiduin tässä blogissa. Muistoksi tuosta päivästä päädyin lakkaamaan kynnet mintuiksi ja liitin postaukseen mukaan muutaman kuvan vuoden takaa :)


Kävin kuvauttamassa itteni valokuvaajalla (Heli Mielonen photography), koska halusin täydellisiä prinsessakuvia kerran elämässä koetusta päivästä. Oon muuten tyytyväinen kuviin, mutta..


Kattokaapa mekon helmaa. Jep, näitä kuvia en oo sen takia julkaissut aiemmin muualla kuin Instagramissa, ja sielläkin rajattuna. Mua harmittaa, ärsyttää ja suututtaa sanoinkuvaamattoman paljon. Jos mä oisin valokuvaaja, pitäisin erittäin tärkeänä sitä, miltä kuvattava näyttää.


Onneksi tän kertaiset kynnet ei aiheuta ärsytyksen aihetta, koska tykkäsin lakkaukseta tosi paljon! Kaikissa kynsissä on pohjalla Essien huippulaatuinen Blossom Dandy. Peukussa, keskisormessa ja nimettömässä on lisäksi kerros Picture Polishin Holiday-holotopperia, jota käytin myös mun vanhojentanssikynsissä. Holidayn päälle leimasin nimettömiin ja keskisormiin kiekurakuvion laatasta BP-17 Essencen Miss Captainilla. Etu- ja pikkusormet saivat glitterit OPI:n I Snow You Love Me -lakasta. Minttuskittlette toimii ♥



Postaus on aika kuvapainotteinen, koska tammikuun lopulla alkanu flunssakierre meinaa uusiutua. Hetken jo luulin olevani loistavassa kunnossa, mut maanantaina iskeny kuume päätti pudottaa mut maanpinnalle. Tosin, ihan kuin tässä stressiputkessa pääsisi edes parantumaan, mut ehkä mä sitten kesällä paranen, kun ylppärit ja pääsykokeet on ohi :) Sitä ootellessa..


Essie - Blossom Dandy
Essence - Miss Captain
Picture Polish - Holiday
OPI - I Snow You Love Me


Se alkuperäinen ja "virallinen" wanhojen postaus löytyy täältä. Tanssikuvien lisäksi löytyy kuvat kynsistäkin :) Kaksi vuotta sitten tein muutamalle wanhalle kynnet, jotka löytyy puolestaan tästä linkistä. Jälkimmäisessä postauksessa pisti silmään maininta, jonka mukaan olin varma, että mulla tullaan näkemään keltanen mekko. Jotain sen jälkeen tapahtu, koska ei mulla sitten keltasta mekkoa nähtykään :D


18 kommenttia :

  1. Ihania kuvia, tuo mekko on kyllä niin upea! <3 Olis niin ihanaa kokea wanhat uudestaan, se oli ikimuistoinen päivä <3

    Upeat kynnet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekko oli täydellinen ♥ Harmi vaan se ei enää ole mulla, mut se ilahdutti jotakin toista prinsessapäivänä.
      Kiitos! Minttukynnet toimii :)

      Poista
  2. Tuo mekko on kyllä todella upea <3
    Ja nuo kynnet, ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kyllä ikävä mekkoa.. En mä sillä enää mitään olis tehny, mut oishan sitä ollu kiva käydä kattelemassa välillä :D
      Kiitoksia!

      Poista
  3. Voi miten kaunis mekko ja upeat oli myös kynnet. Olet kyllä saanut kokonaisuuden nappiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Olin ylpeä vanhojen päivän asukokonaisuudesta. Nämä uudemmat kynnet eivät olisi niin hyvin käyneet mekkoon, mut kivat näistä silti tuli :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Tykkään niistä paljon muuten, jos ei oteta mekon helmaa lukuun :)

      Poista
  5. Mun paras blogimuisto, ihan siis ehdottomasti, on se kun kerroit, että olit ottanut inspiraatiota siitä jostain mun meikistä ja pyytänyt samaa sun vanhojen tansseihin! NIIIN siistiä! Ja oot ihan huikean kaunis näissä (: Sun ois pitänyt tilata multa kuvat, niin ois ollu hamekin reilassa kuvissa : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kampausta tarvi hetken aikaa miettiä, mut meikin kohdalla oli heti selvää mitä haluan :D Se on edelleen mun suosikkimeikki kaikista sun tekemistä!
      Uuu, kuvaatko sä tilauksesta? Sun kuvat on niiin kauniita aina! Ja mulla olis tossa keväällä yo-juhlat tulossa.. 8)

      Poista
    2. Joo tai no, muutaman vuoden pitänyt taukoa kuvaamisesta. Viimeksi tullut just kuvattua yo- ja hääkuvat, vaikka enempi taide- ja muotokuvaaminen oli se juttu.

      Poista
    3. Voi juku. Jos sä vaan haluat ja suostut, niin mä huolisin kyllä kuvaajan ottamaan viralliset yo-kuvat. Siihen on kyllä vielä muutama kuukausi aikaa :)

      Poista
  6. Mä en olis edes huomannut mekon helman ryppyä ellet olisi maininnut. :) Toki varmaan itsellä se pistää silmään, kun haluaa että kuvat on täydellisiä. Mutta älyttömän kauniilta näytät ja kynnet mätsää ihanasti! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai sitä ekana kiinnittää huomiota naamaan, mut kyllä helmankin huomaa jossain vaiheessa. Mä en ole edes kehdannu viedä näitä kuvia puvun lyhentäneelle henkilölle, koska hän vielä mulle mainitsi, että jos menee kuvaajalle, pitää kattoa mekon helman olevan hyvin. No, eihän se päivä nyt ihan täydellinen voinut tietenkään olla :D
      Kiitos paljon, Katri! ♥

      Poista
  7. Hirmu kaunis lakkaus, mekko ja sinä ♥

    VastaaPoista
  8. tykkään tästä lakkauksesta ! <3 oot kyllä niin kaunis noissa kuvissa, uskon että on ikävä tuota päivää ! saat sitten ens vuonna lukea meidän blogista mun wanhoista :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos ihana ♥ Voi että, ootan innolla, millasen mekon hankit!

      Poista