torstai 3. maaliskuuta 2016

Lähes täydellinen nude

Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt sitä, miksi joissain blogeissa esitellään yhdestä lakasta swatchit uudelleen esimerkiksi vuoden päästä. Jos ei ole muuta postattavaa, kun jo esitellystä lakasta pelkät swatchit, onko pakko väkisin vääntää postaus? Vietän välillä itsekin päiviä yksivärisillä kynsillä, mutta tapana on ollut postata swatchit kerran jos sitäkään. Tää on tietenkin mun oma mielipide asiasta, joten toivottavasti kukaan ei nyt ota nokkiinsa siitä, että mä en henkilökohtasesti ymmärrä jotakin asiaa. Mulla nyt vaan on monesti tapana kyseenalaistaa asioita :D

Tänään mä kyseenalaistan itteni, kun julkaisen swatchit jo täällä kerran nähdystä lakasta. Mulla olisi kyllä muutakin postattavaa, mutta..


Kaikelle on kuitenkin syynsä. Nudet lakat on nykyään mun suuri heikkous minttujen ohella, ja kiinnostun uusissa kokoelmissa ensin nudeihin ja sitten vasta mietin, että oliko kokoelmassa muitakin sävyjä. En hirveästi välitä siitä, sopiiko joku nudesävy ihonväriini vai ei, koska yleisesti mikään sävy ei sovi mun ihonväriin. Tai sopii sillon kun herään ja istun koko päivän sohvalla tekemättä mitään. Jos erehdyn kuitenkin tekemään jotain, esimerkiksi raahautumaan koululle, sormet helottaa punaisina kuin paloauto. Sopiiko punaiseen ihoon mikään sävy?


Pohjustuksesta päästäänkin päivän lakkaan, joka on Dollish Polishin Penny... Penny... Penny..., The Big Bang Theory -kokoelmassa vuonna 2013 julkaistu nudelakka. Ihastuin lakkaan nähdessäni upeat swatchit Nails by Kayla Shevonne -blogissa, ja kun CesarsShop otti myyntiin Dollish Polisheja, ei tarvinnu miettiä Pennyn ostoa. Penny on persikkainen crelly, jossa on shimmeriä sekä kuparinvärisiä hexejä ja neliöglittereitä. Kahdella kerroksella lakka on kynnellä tasainen, muttei täysin peittävä.

Penny ansaitsi tulla julkaistuksi uudelleen, koska se on ehkä maailmankaikkeuden ainoa lakka, joka sopii mun vaihtelevaan ihonväriin. Tajusin asian vasta nyt, vaikka oon aina pitäny Pennystä kynsilläni. Äitini mielestä lakka näyttää ihan majoneesilta, mutta mulle se on lähes täydellinen nudelakka silloin, kun ei ole aikaa lakata tai kaipaan jotain yksinkertaista ja helppoa. Penny on ihanan simppeli, mutta mukana on kuitenkin sitä jotain ♥



Dollish Polish - Penny... Penny... Penny...

Niin ja ne aiemmat swatchit löytyy tästä postauksesta.

14 kommenttia :

  1. On kyllä tosi kaunis lakka, näyttää todella hyvältä sun kynsillä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää on niin täydellinen punasävyiselle iholle! :)

      Poista
  2. Ihana lakka. Nuden ja kullan tai kuparinväristen hippusten liitto on kyllä kaunis:) Mulla on vähän vastaava lakka Girly Bitsiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, samaa mieltä! Mun täytyykin tutustua tuohon Girly Bitsiin, näin äkkiseltään ei tuu mieleen mitään :)

      Poista
  3. Tämä on kyllä oikeasti yksi ihanimmista lakoista ♥ Mä sorrun joskus tuohon uudelleen swatchailuun, mutta lähinnä vain silloin kun jonkun lakan kuvat ovat jääneet vaivaamaan. Eli on ollut rumat kynnet tai kuvat ei muuten vaan ole onnistuneet. Sit joskus on vaan yksinkertaisesti niin ihania lakkoja, että ne haluaa nostaa uudelleen esille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin on!
      Oon jotenkin aina miettiny, ettei kukaan jaksaisi lukea, jos postaisin samasta lakasta useamman kerran pelkät swatchit. Mutta toisaalta, ei muut ehkä muista yhtä hyvin kuin mä, mitä mulla on ollu kynsillä tai mitä mun blogissa on nähty :D Tuo on toki ymmärrettävää, että haluaa ottaa edustavammat kuvat jostain lakasta. Joidenkin blogien kohdalla vaan on tuntunut, että väkisin pitää postata jotain, joten turvaudutaan jo nähtyyn. En toki tarkota, että kaikki sitä tekisvät :)

      Poista