keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

Ideat vaihtoon! 2016 | maaliskuu

Muistaako kukaan enää Fanin ja mun kuukausihaastetta? Ehdittiin tehdä kolmet kynnet, mutta maaliskuun kynsien julkaisu venyi aikataulujen takia. Huhtikuun kynsiä ei koskaan tullut, koska ehdin laittaa blogin tauolle. Vaikka olisinkin nyt pystynyt jatkamaan haastetta, päätettiin jättää haaste kesken. Syitä en lähde tässä sen enempää avaamaan, vaan julkaisen nyt maaliskuun haastekynnet. Fani julkaisee lakkauksensa Instagram-tilillään, joten kannattaa käydä kurkkaamassa sieltä :)


Sain maaliskuulle koristelutyyliksi tuplaleimauksen ja pohjan väriksi ruskean/nuden. En oikein tiennyt, miten suhtautua, koska mun ekat tuplaleimat olivat vähän kakkoslaatua (nähtävissä täällä).

Onneksi nude pohja mahdollisti sen, että mullakin oli mahdollisuus valita pohjasta erottuvat leimat (toisin kuin edellisellä tuplaleimauskerralla). Kynsille lakkasin pitkästä aikaa Pretzelin, joka on ehdottomasti yksi parhaimmista nudeista ikinä.


Myös käytetty leima on yksi parhaimmista; itse asiassa pidin leimasta jo kauan ennen kuin omistin edes minkäänlaisia leimaustarvikkeita. Tämä kukka-/kiekurakuvio löytyy laatasta BP-17. Leimasin kynnet ensin valkoisella ja sitten sinisellä.

Koska Essencen sininen Let's Get Lost ei ole leimauslakka, jälki on hieman läpikuultava. Mä kuitenkin tykkään lopputuloksesta ja paljon. Yllättävän hyvin sain leimat kohdistettua, vaikka leimasinkin jättimäisellä löllöstamperilla. Koitin tällä kertaa leimata niin, että painan leimasimen kynnelle. Mulla ongelmana löllön kanssa on nimittäin se, että kiepautan leiman kynnelle, minkä seurauksena leimakuvio venyy. Painamalla tuli paljon parempi lopputulos.



Peukkuun onnistuin leimaamaan kuviot melkein päällekkäin, vaikka se ei todellakaan ollut tarkoitus. En kuitenkaan lähteny uusimaan leimoja, koska tuokin on mun mielestä kiva. Näiden kynsien perusteella voin tuplaleimata jatkossakin, sillä kokemus oli sen verran positiivinen :) Värivalinnatkin onnistui, joten nää olivat ihan mun tyyliset.


OPI - Don't Pretzel My Buttons
Essence - Let's Get Lost
Essence - Stamp Me! White

8 kommenttia :

  1. Oi että miten kivat kynnet! :) Mun täytyy myös testata tuplaleimausta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Kannattaa kokeilla. Mä koen pelkät yksiväriset kynnet leimoilla tylsiksi, mutta tuplaleimaus antaa ihan uutta ilmettä lakkaukselle :)

      Poista