keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Lumenen kevätlakkoja

Lumene julkaisi keväällä paljon uusia lakkasävyjä, mikä tuskin keltään kohderyhmään kuuluvalta on jäänyt välistä. Olisin voinut ostaa lakoista vaikka kuinka monta, mutta päädyin lopulta vain kolmeen. Mielestäni Lumenen lakat nimittäin ovat vähän kalliita pullokokoonsa nähden.

Mutta nämä lakat on varsinaisia hyvän mielen lakkoja! Niin keväisiä ja kauniita sävyjä, että näistä ei voi kun tulla hyvälle tuulelle.


Mun valinnat on violetti Aamukaste, ruskea Rantaniitty ja minttu Laineilla.

Koska pelkistä swatch-kuvista ei ole hirveästi kerrottavaa, ajattelin täyttää postauksen muulla. Näiden lakkojen kuvien katselu sai mut niin iloiseksi, että ajattelin listata asioita, joista oon nyt onnellinen. Aloitetaan keskiviikko hyvillä asioilla!


- Oon tän viikon lapsia hoitamassa. Vaikka en olekaan suurin pienten lasten ystävä, tää viikko on ihanaa vaihtelua normaaliin arkeen. Saan vähän vapaata lähimmistä ystävistä ja perheestä, mikä tekee vaan hyvää!

- Maanantaina näin piiiitkästä aikaa mun pitkäaikasen hoitoponin, jonka varsa on nykyään meidän omistuksessa. Sinnaa en ollut nähnyt muutamaan vuoteen, joten ihanan ponin näkeminen piristi.


Lumene Gel Effect - Rantaniitty / On the Beach (3 kerrosta)


- Vaikka lapsien kanssa ottaakin välillä yhteen, pienet ilonhetket ovat niitä parhaita. Kun tytöt nukahtivat maanantai- ja tiistai-iltoina ilman itkemistä ja iloisin mielin, en voi kuvailla sanoin sitä tunnetta.

- En ole mikään jalkapalloihminen, mut yllätin itteni kattomasta yksin peliä, jossa Islanti pelasi ja voitti. Loistavaa, miten pieni maa on pärjännyt niin hyvin!

- Oon selvinny tähän mennessä loistavasti ruuanlaitosta, vaikka siis en ikinä kotona laita ruokaa. Jouduin mm. googlettamaan makkarakeiton reseptin :D Mut eipä oo pikkutytöt (eikä isommatkaan lapset) valittaneet mun ruuista - jes! (Tai sitten ne on vaan niin kohteliaita, etteivät viitti valittaa..)


Lumene Gel Effect - Laineilla / Waves (3 kerrosta)


- Tehtiin eilen tooosi hyviä suklaamuffinsseja, jotka vielä onnistuivat, vaikka en oo leiponu varmaan yläasteen jälkeen.

- Levitin Polish Blast -pelin ilosanomaa muille - ja sain jopa innostumaan! #koukussa

- Enää ei sada, vaan on lämmin ja aurinko paistaa. Tätä kirjoittaessa ulkona on kaunis tiistai-ilta. Lähes pilvetön taivas, vihreät pellot ja punertava metsä. Missään ei näy liikettä; on vain hiljaisuus.


Näistä hetkistä mä nautin. On monta pientä syytä olla onnellinen :)

Mistä juuri sä olet onnellinen nyt?

8 kommenttia :

  1. Pienet syyt ne onkin parhaita! :) Mä en oikeastaan tiedä itse, mistä olisin onnellinen, sen verran taas työstressiä pukkaa, ettei oikein muuta ehdi ajattelemaan. Noh, se hetki kun lähdet töistä kotiin, siitä mä olen tällä hetkellä onnellinen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Tsemppiä sulle stressin kanssa, toivottavasti helpottaa pian! :)

      Poista
  2. Ihana toi minttulakka! Se on ehkä pakko kotiuttaa.. :D

    Hmm, mä oon iloinen niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin KESÄ noin niinkuin ylipäätään. :D (Ja se että selvisin hengissä tänään hammaslääkäristä!!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Minttucremejä ei voi olla liikaa ;D
      Totta, kesä on loistava syy olla onnellinen!

      Poista
  3. Ai että toi minttu ♥ Olen onnellinen tällä hetkellä siitä, että sain itseäni niskasta kiinni enkä mennyt helpoimman kautta. Nimittäin kävelin kaupungille noin 3,5km vaikka olisin voinut mennä bussilla :DD Viimeksi olen varmaan 8 vuotta sitten kävellyt yhtään mihinkään! Aina vain autolla mennään pienetkin matkat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan loistavaa, että kävelit! On kyllä totta, että autolla tulee liikuttua ne lyhyimmätkin matkat.. Ennen ajokorttia mä kävelin myös päivässä aika paljon, kun bussipysäkki oli muutaman kilometrin päässä, mut nykyään tulee liikuttua vaan autolla. Pitäisi itekin kävellä myös nykyisin enemmän! :D

      Poista
  4. Kiva listaus! Mä oon onnellinen siitä että loman loppuminen ei nujertanut mun kesäfiilistä ja töihinpaluu sujui yllättävän mukavasti. Eli vielä on kesää mullakin jäljellä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla - ja vaikka työt alkoivatkin taas, voithan silti nauttia vielä kesästä :)

      Poista