sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

Päivä Helsingissä + kosmetiikkaostokset

Kivaa sunnuntaita! Oltiin perjantaina poikaystävän kanssa Helsingissä, ja reissun tarkotuksena oli käydä Korkeasaaressa sekä CesarsShopissa ja muuten shoppailemassa. Reissu oli luontevasti osa mun yo-lahjaa, koska sain Cesarsiin lahjakortin. Paras lahja ikinä ♥


Ennen reissun ostoksien esittelyä pidän teitä jännityksessä ja näytän teille kuvia Korkeasaaresta. Olin käyny viimeksi siellä toosi pienenä, joten oli kiva pitkästä aikaa käydä. Kuvat on otettu Snapchatin kameralla, joten laatu ei ole parhain mahdollinen. Mua snäpissä seuraavat saivatkin jo varmaan tarpeeksi eläinkuvista :D


Sitten ostoksiin! Ensin Cesarsin ostokset, jotka olin jo valmiiksi listannut paperille. Tarkistin vielä edellisenä päivänä, että kaikkia tuotteita löytyy kaupasta. Hyvin harkitut ostokset siis, ei mitään heräteostoksia :)

Oon joskus kovaan ääneen kuuluttanut, etten aio sekaantua F.U.N Lacquerin lakkoihin, koska ne ovat niin kalliita yms. Ei nyt sinällään yllättänyt, että jouduin taas myöntämään olleeni väärässä. Kaikki lähti oikeastaan siitä, että voitin yhden Funin Cesarsin Facebook-sivuilta. Ja.. no, se tarvitsi ehdottomasti kaverin.

Muodostin myös pakkomielteen Simply Nailogicalin suunnittelemaan kokoelmaan sen jälkeen, kun päädyin vihdoin katsomaan naisen videoita. Niin huippuja! Tämä esittelyvideo kokoelmasta vahvisti sen, että mä ehdottomasti tarviin kaksi lakkaa kokoelmasta. Joten tässäpä tulee:


Sininen How Deep Is Your Holo? oli selvä valinta, koska oon heikkona kaikkiin tummansinisiin lakkoihin, joissa on joku juttu. Toisena mukaan lähti musta Black Holo Witch, koska en vaan saanut katsettani irti siitä. Niin mieletön musta hologlitter! Otin molemmista holottomat versiot, koska näissä toistuu värit voimakkaammin. Se pinkki versio näytti muuten livenä yllättävän kivalta, vaikka swatchien ja videoiden perusteella se oli epäkivoin näistä. Luulen, että sorrun vielä siihen joskus..


Picture Polishilta lähti mukaan vain yksi lakka, Spring. Iskin silmäni siihen jo julkaisun aikaan, ja siitä asti se on ollut mielessä. Uniikki violetin sävy ja PP:n holohitulat takaavat sen, että lakka ei voi olla huono. Sitä paitsi nuo pullon kukatkin jo pelkästään huusivat mun nimeä!

Halusin myös kokeilla PP:n kirkasta leimasinta, joten Big Jelly Stamper lähti mukaan. Otin isomman version sen takia, että siitä on mun mielestä helpompi nähdä mitä tekee. Ekan pikaisen testauksen perusteella en saanut tätä toimimaan hyvin, joten saa nähdä, mikä on leimasimen kohtalo.


Nykyään rakkauteni ruusukultaista väriä kohtaan on niin suuri, että tarvitsin ehdottomasti ruusukultaisen leimauslakan. Essien Penny Talk on pyörinyt mielessä jo pitkään - ja onhan se nyt ihan ehdoton ruusukullan ystävälle.

Mitä tulee nestemäiseen lateksiin, joudun taas myöntämään olleeni väärässä (että mä inhoan tätä). Olin aina nauranu idealle lateksista ja päättäny pärjätä loistavasti ilman. Oisin mä varmaan jatkossakin pärjännyt, mutten voinut vastustaa kiusausta ja kokeilla, miten paljon tää helpottaa siistimisoperaatiota mm. liukuvärjäystä tehdessä. Kaiken lisäksi ihastuin Glisten & Glow'n lateksin nimeen jo aikoja sitten. Niinpä Ctrl-Alt-Del muutti luokseni.

Näiden lisäksi Helsingistä lähti mukaan jopa kaksi vaatekappaletta. Jotenkin en osaa enää shoppailla vaatteita, kun mielessä pyörii vaan lakat ja muut kosmetiikat :D Ostoksien siis piti jäädä tähän, mutta Lahden Kärkkäinen on vaan niin sopivasti matkan varrella, kun Helsingistä ajaa kotiin..


Lähdin itse asiassa hakemaan vain Essencen Studio Nails Repairing Nail Oil -öljyä, joka on ihan luottokamaa. Sen lisäksi ostoslistalla on jo jonkin aikaa ollut Colour & Care -kynsilakoista Happy Nails. Multa on puuttunut tuollanen vaalea vaaleanpunertava violetti creme. Lisäksi se tarvitsi kaverin (koska eihän nyt yhdenmallinen lakkapullo voi olla yksin), joten epävalkoinen Take a Break päätyi myös mukaan. Take a Break näytti muuten pullon perusteella dupelle geelilakan Dream On kanssa, joten onneksi en ollu vielä sitä ostanut.

Ilta-aurinko näköjään heitti cremejen sävyt aivan vääriksi, mut paremmat kuvat tulee sitten kynsillä!


Olin jo poistumassa hyllyiltä, kun huomasin kaksi Trend Editionia hyllyn vieressä. Wake Up, Spring! -kokoelmasta halusin molemmat huulipunakynät, joista onneksi löytyi vielä siistit ja kokeilemattomat versiot. Murrettu pinkki on Bye-Bye Winter!, ja koralli Hello Sunshine!.

Lights of Orient -kokoelman murrettu vaaleanvioletti The Sultan's Daughter kiinnitti mun huomion uniikilla sävyllään. Koska sekin tarvitsi kaverin mukaan, kultainen Golden Gate to Orient löysi tiensä kassalle. Jälkimmäisen otin mukaan lähinnä kokeillakseni, miten se leimaa. Ainakin ensivaikutelma on hyvä!


Nappasin hyllystä mukaan myös Victoria's Secretin body mistin nimeltä Amber Romance. Rakastan vanilian tuoksua, joten kerran kokeillessani Amber Romancea, päätin ostaa sen vielä joku päivä. Se "joku päivä" oli sitten perjantaina.

Joo, siinäpä ne. Meinasin aiemmin, että oisin esitellyt myös tauon aikana ostetut lakat, mut taidan jättää sen välistä. Oon kuvannu lakat sitä mukaan, kun oon ne saanut, joten kuvat eivät ole yhteneviä. Ja mua haittaa, jos samassa ostopostauksessa on erityylisiä kuvia. Esittelen niitä kuitenkin sitä mukaan, kun oon niitä lakkauksissa käyttänyt :)

14 kommenttia :

  1. Oi toi F.U.N:in sininen on niiiiin upea! Jos en ois just nyt yrittämässä karsia lakkoja, niin olisin kanssa hankkinut ton. En malta odottaa mitä keksit ton kanssa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on upea! Tummansinisellä ja kimalluksella ei voin mennä pieleen. Koitan saada sen pian kynsille, mut jonossa on niin paljon postauksia, että blogiin lakka pääsee ehkä parin kuukauden päästä :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Näihin oon kyllä tosi tyytyväinen!

      Poista
  3. Tosi kivoja ostoksia. Tuo FUNin sininen lakka on todella upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! En malttais oottaa sillä lakkaamista 8)

      Poista
  4. Mä en oo vielä sortunut noihin F.U.N:in ja Simply Nailogicalin yhteistyölakkoihin, vaikka ne ovatkin aivan jäätävn kauniita. Oon vaan katellu pari videota niiden töpöttelyistä kynsille ja miettinyt että jaksanko lähteä moiselle linjalle, vaikka toisaalta tuleehan noita liukuvärjäyksiäkin töpöteltyä yhtä lailla kynsille... Mutta pelkään että glitterit jää siinä hommassa kynsinauhoihin, enkä saa siistiä lopputulosta sitten millään. Varmasti tuo Crtl-Alt-Del auttaa asiassa, mulla ei sitäkään ole. Ehkä OPI:n Glitter Off ajaisi saman asian...

    Ootan mielenkiinnolla sun kokeiluja noiden kaunokaisten kanssa, kaikki sävyt on kyllä niin kauniita että en osaa edes päättää suosikkiani... Jos pitäisi vain yksi valita niin ehkä ekana hommaisin tuon Black Holo Witchin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En jotenkin uskoisi, että töpöttely niin kauhean työlästä olisi. Tai ainakin Cristine saa sen näyttämään helpolta :D Lateksi tosiaan auttaa asiassa, jos ei töpöttele meikkisienen kulmalla tarkasti. Pitää kokeilla eri tapoja, kunhan saan lakat kynsille!

      Mun on myös vaikea päättää suosikkia, mut kallistun luultavasti myös Funien puolelle. Black Holo Witchin hologlitter on ihan mieletön jo pelkästään luonnonvalossa!

      Poista
  5. Oioi mitä ihania ostoksia! Mä niin kadehdin ku haluisin iteki ton sinisen fun laquerin mutta kun saakeli se on niiiiiin tyyris! :( :D
    Mä sitten kannatan näitä ostospostauksia että lisää vaan näitä sitten eetteriin sitä mukaa kun tulee! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla on Funeihin viha-rakkaus-suhde juurikin hinnan takia. En varmaan olisi hankkinut, jos en olisi saanut lahjakorttia.
      Haha, ostoksia tulee kyllä esittelyyn, mutta vähän pienemmissä erissä, koska en jaksa kuvata kaikkia uusiksi :D

      Poista
  6. F.U.N:it on kyllä älyttömän ihania <3 mullakin on toi sininen <3 ja CTRL -ALT-DEL on ihan täydellistä <3 siis niin helppo puhdistaa kynsinauhat. Ja sen pois ottaminenkin on niin ihanan tuntusta :D
    ___
    http://timanttejakynsilla.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla, että Cristinen videoilla oli osuutta myös lateksin hankintaan :D Täytyy testata sitä pian!

      Poista
  7. Ihania ostoksia! Mä en oo vielä nähnyt Simplyn holoja livenä, mutta kuvien perusteella ne on kyllä ihan huikeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cristinen kuvissa ja videoissa ne näyttää mun mielestä paljon paremmille kuin livenä, kiitos huippuhyvien kameroiden ja makrolinssien :D Mut on ne livenäkin upeita! Mulla on tällä hetkellä kynsillä Black Holo Witch, ja ei voi ku ihastella <3

      Poista