maanantai 11. heinäkuuta 2016

Inspiraatiokynnet

Kivaa alkanutta viikkoa! Mulla on luvassa tosi tapahtumarikas viikko, josta varmasti tuun kertomaan vielä blogissakin. Koitan ehtiä jossain välissä muokkaamaan kuvia ja kirjottamaan postauksia - tosin en tiiä vielä tarkkaan, kuinka tiukka aikataulu tulee olemaan viikolla :)

Tänään on taas esittelyssä yksi lakkaus parin kuukauden takaa. Erittäin mieluinen lakkaus, joka sittemmin toimi inspiraationa mun yo-kynsiin.


Idea lähti Emman ja Sissin suunnittelemasta Better Not Waste -glitteristä, jota en ollut käyttänyt piiitkään aikaan. Halusin yhdistää sen glitterliu'un muodossa Colour Aliken kauniiseen vaaleanpunaiseen, joka edustaa sävyllään ihan mun suosikkivaaleanpunaista.

Aksenttikynsiin tein leimadecalit BP-48-laatan kuviosta. Värittelin kuviot vaaleanpunaisella, valkoisella ja mintulla värimaailmaan sopivasti. 


Mun silmään kokonaisuudesta ei olisi voinut tulla kivempi! Nää ovat edelleen yhdet vuoden kivoimmista kynsistä tähän mennessä, ja oon aika varma, että joko nää tai yo-kynnet löytyvät loppuvuonna vuoden top-listalta :)



Dollish Polish - Better Not Waste
Colour Alike - 521 (saatu)
Essence - Wild White Ways
Essence - Stamp Me! Black
Ciaté - Strawberry Milkshake
Ciaté - Pepperminty

BP-48 (saatu)

26 kommenttia :

  1. Tosi nätit kynnet ja ihan sun tyyliset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Neilikka! Nää tosiaan oli ihan mun tyyliset :)

      Poista
  2. Huh miten upeat! Tuo Better not waste on kyllä ihana lakka. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! BNW on edelleen yksi mun suosikkilakka; siinä vaan yhdistyy kaikki glitterlakan parhaat ominaisuudet ♥

      Poista
  3. Oi että, nää on kyllä mielettömän upeat! <3

    VastaaPoista
  4. Kauniit ja niin eteerisen hempeät olematta kuitenkaan ylisöpöt tai pliisut <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoistasi! ♥ Tuo on muuten totta, että nää eivät olleet liian ylisöpöt tai hemppikset. Tai mulle ei ainakaan tullu mitään ahistusta :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Oi kiitos ♥ Ei teidän lakalla voi mennä pieleen!

      Poista
  6. aivan upeat kynnet! Ja aina vaan jaksaa lämmittää mieltä se kun näkee Better Not Wastea käytössä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emma! Varmasti hieno tunne; ei sitä ihan kuka vaan pääse lakkaa suunnittelemaan :)

      Poista
  7. ääk ihan supersöpöt! pakko varmaan matkia ja tehdä joskus samantyyliset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja jooo tee! Nyt kun sulta onnistuu leimadecalitkin :)

      Poista