lauantai 16. heinäkuuta 2016

Näkyyks kello?

Mun rakkaus ruusukultaa kohtaan lähti oikeastaan ekasta yo-lahjastani, jonka sain etukäteen jo huhtikuun alussa. Sain nimittäin valita itelleni kellon, koska en ollut omistanu kelloa sitten ala-asteen jälkeen. En ymmärrä kellomerkeistä tai kelloista ylipäätään yhtään, joten etsin vain sellasen, joka näyttää hienolta.

Tämä Hilfiger oli rakkautta ensi silmäyksellä:


Ruusukultaa ja blingiä - niillä ei voi mennä ainakaan pahasti pieleen. Ruusukulta ei kellossa tosin ole ihan niin vaaleanpunaiseen taittava kuin mitä ruusukulta monesti on (ja kuvissa vielä sitäkin erilaisempi sävy..). Mut tykkään tästäkin sävystä tosi paljon! Auringossa kello on parhaimmillaan, kiitos holokimalluksen ♥

Halusin toteuttaa kelloon sopivat kynnet, mut homma meni pieleen jo oikeestaan siinä vaiheessa, kun en löytänyt sopivaa ruusukultaista lakkaa. Lopulta lakkasin kynsille Ruby Wingin väriävaihtavan Cinnamon Bunin, koska tietyssä kulmassa sävy muistutti ruusukultaa. Lakkasin pohjalle tosin mustan, sillä Cinnamon Bun itsekseen ei ole järin peittävä. Tässä vaiheessa lakkaus oli vielä kiva.


Vinyylien ja pilkkujen jälkeen lakkaus ei ollut enää kiva.

En tykännyt näistä yhtään. Enkä tykkää vieläkään, vaikka moni ei-niin-kiva lakkaus on jälkeenpäin kivempi kuin juuri tehtynä. En ehtiny tehdä edes uusia kynsiä ennen synttäreitä, joten ikävä kyllä nämä oli mun synttärikynnet tänä vuonna :D


Mut ainakin kello näyttää hienolta!


Ruby Wing - Cinnamon Bun
Gina Tricot - Black
Essence - Wild White Ways
Ciaté - Fit for a Queen

MiVinyls

8 kommenttia :

  1. Upea kello! Mun mielestä myös kynnet on tosi kauniit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos! Mä tykkään kans kellosta (mikä yllätys :D).

      Poista
  2. Kello on upea, kumma että miellyttää silmää kun omassakin ranteessa killuu ruusukultaa ;) Oon koittanut katsella kakkoskelloa mutta homma ei onnistu kun ihastun vaan ruusukultaisiin enkä todellakaan tarvitse toista samanväristä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tiedän tunteen! Mä haluisin vielä sellasen ihan kunnon ruusukultasen kellon :D Mut toisaalta hopee olis tosi käytännöllinen kans..

      Poista
  3. Tuo kello, wau ! Ja ei kynsissä mun mielestä ihan metsään ole menty :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mut sitä vaan osaa olla niin kriittinen omia kynsiään kohtaan, että en mä ihan mitä vaan voi kelpuuttaa - vaikka haluisinki :'D

      Poista