keskiviikko 3. elokuuta 2016

Flip Flop Fantasy

Joskus sitä sattuu olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Niin kävi eräs päivä, kun eteen tuli Kynsikoristekirppiksellä kauan etsimäni lakka.


China Glazen Flip Flop Fantasy on varmasti jokaiselle tuttu. Olin etsinyt sitä valehtelematta koko lakkaharrastukseni ajan. Aina nähdessäni China Glazen lakkoja katsoin jokasen vähänkin korallin tai pinkin lakan nimen, jos vaikka oisin sattumalta löytänyt helmen. Se tuli kuitenkin vastaan juuri silloin, kun en osannut odottaa.

Mä en ole ikinä etsinyt mitään lakkaa näin kauaa. OPI:n Teenage Dreamia metsästin jonkin aikaa, mutta ei siihen montaa vuotta mennyt. Nyt on kaikki hyvin, koska mulla on sekä TD että FFF ♥


Flip Flop Fantasy on korallinpinkki neon, joka on mahdoton kuvattava. Mun kamera hullaantui täysin eikä osannut tarkentaa kynsiin ollenkaan. Mun tietääkseni tästä lakasta liikkuu kahta versiota ja uskon omistavani sen uudemman version. Alkuperäinen sävy ei ole kai näin pinkki..? En ole kyllä varma, mutta näin oon ymmärtäny. Mulle riittää hyvin tääkin versio, koska onhan tää sävy nyt ihan täydellinen.

FFF on hieman hankala levittää, joten se tarvitsee kolme kerrosta. Kerrostaminen ei onneksi ole ongelma, koska lakka kuivuu ihan supernopeasti. Se on myös niin kirkas ja tarpeeksi peittävä, ettei valkosta lakkaa tarvita alle.


China Glaze - Flip Flop Fantasy

FFF on nyt mun suuri aarre, joka nousi heti yhdeksi suosikkilakaksi. Tässä tapauksessa hyvää kannatti odottaa, vaikka siihen menikin muutama vuosi :)

8 kommenttia :

  1. Tää on kyllä ihan supernätti. Aloin ihmetellä tuota saatavuutta, kun omasta mielestäni tää on kyllä ihan kaikkialla saatavilla. Ainakin Hypnoticilla ja PrettyPolishilla on molemmissa vitosen hintaan lakkaa varastossa :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mut mä en mielellään ulkomailta tilaa, niin oon Suomesta tai ulkomailla kivijalkakaupoista ettiny :) Mielellään ulkomaalaisista kaupoista tilais enemmän kerralla ja mulla on harvoin sellaseen varaa. Ja sitten vielä kaikki tullit ym., niin mielummin tilaan mitä Suomesta saa.

      Poista
  2. On se vaan nätti, mutta tää taitaa olla juurikin se vanha versio, jota ei meinaa mistään löytää. Se uusi on selkeästi oranssimpi, eikä yhtään niin kiva kuin tämä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko näin?! Mä oon käsittäny, että tää olisi uudempi, mutta pitääkin selvittää tarkemmin! Mun mielestä tää pinkimpi on kans kivempi, joten hyvä tuuri tais käydä tällä kertaa :)

      Poista
  3. Kaunis raikas sävy, livenä varmasti vieläkin ihanampi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla kaikkien neonlakkojen ongelma, ettei kuvissa näytä niin hyvältä. Tosiaan livenä kivempi, muttei kuvat nyt kuitenkaan aivan metsään menneet :)

      Poista
  4. Mun mielestä taas tämä on juurikin se uudempi versio, mutta voin olla täysin väärässä. Yhtä kaikki - lakka on kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun googletuksen perusteella tää pinkimpi on nimenomaan se aito ja alkuperänen, ja sitten se oranssimpi koralli uusi :)

      Poista