maanantai 5. syyskuuta 2016

Ciaté x Olivia Palermo: The Smouldering Eye Palette

Kivaa maanantaita! Tällä viikolla hypätään hetkeksi ohi kynsiaiheen, koska mulla on parit meikkijutut, jotka haluan ehdottomasti esitellä teille.

Kynsien ohella mua on jo pidempään alkanut kiinnostaa muukin kosmetiikka, mistä saan ehkä eniten syyttää tai kiittää kosmeblogeja. Viimeisen puolentoista vuoden aikana mun meikkikokoelma on kasvanut hurjaa vauhtia entisen meikkivoiteen, ripsarin, puuterin ja kulmakynän lisäksi.

Oon myös tajunnut, että silmämeikki voi tarkoittaa muutakin asiaa kuin ripsaria ja eyelineria. Tämä herääminen on osaksi Annan aiheuttamaa, koska Oot meikannut! oli ensimmäinen blogi, josta luin muutkin kuin kynsipostaukset. Annan meikkaustyyli vaan kolahti, joten tässä viimesen vuoden aikana oon alkanut hamstrata luomiväripaletteja, mistä päästäänkin tämän päivän postauksen tuotteeseen. Saanko esitellä: Ciaté x Olivia Palermo The Smouldering Eye Palette.



Tilasin siis itelleni huhtikuussa synttärilahjaksi ekan kalliimman paletin. Ennen tätä mun luomivärit on olleet lähinnä Essenceltä, Maybellinelta ja We Care Iconilta, joten oli aikakin saada jotain luksusta meikkaamiseen.

Ciatén ensimmäiset luomivärit julkaistiin viime syksynä, joten palettien sävyt ovat sen mukaiset. Olin kuitenkin ihastellut paletteja syksystä asti, joten ei haitannut hommata keväälle syyssävyjä sisältävää palettia. Kyllä kesälläkin voi mun mielestä tällasia sävyjä käyttää, koska kuka sitä nyt määrittelee, mitä voi käyttää ja mitä ei. Mutta pimeneville syysilloille tämä on varmasti ihan ykkönen!


Luomiväripaletti tuli ihanassa pahvipakkauksessa, jonka takapuolelta löytyy sävyjen nimet. Nimiä ei löydä itse paletista, mutta sävyt on helppo erottaa myös pahvin kuvista. Oon lukenut kritisointia asiasta, koska nimiä ei lue paletissa sävyjen kohdalla, mutta mua ei haittaa. Tämä on mun eka paletti, jossa sävyillä on nimet. Niin siistiä :D


Luomivärien koostumus on jotain mitä mun aiemmissa paleteissa ei ole; ihanan pehmeitä eikä ollenkaan kuivia. Pigmenttiä on mun tarpeisiin sopivasti ja häivyttäminen on niiiin helppoa näiden kanssa! Paletista löytyy mattaa, metallinhohtoa ja kunnon shimmeriäkin.



Otin myös swatch-kuvat sävyistä, mutta koska nää on mun ihan ekat luomiväriswatchit, olkaa armollisia :D Sävyjen alla ei ole primeria.


Ylärivin sävyistä mun ehdoton suosikki on sininen, metallinhohtoinen Double Denim. Se yhdistettynä mattaiseen Londoniin, oi kyllä! Camo ei edusta kuvissa ollenkaan, mutta sekin on upea; army green kultaisella hohteella.


Lopuista sävyistä mun suosikit ovat mattasävyt Amaretto ja Blondie. Laiskoina aamuina riittää, kun jompaa kumpaa laittaa yksinään luomille. Mulberrykin on tosi kiva, ja Butler loistava sävy häivytykseen. Penny Jar on kaikista shimmerisin ja moniulotteisin, mikä ei tosin kuvissa näy.

Kuvia tuli otettua hurjasti. Meni ehkä vähän yli, mutta osasin valita useamman sadan kuvan joukosta kymmenen julkaistavaksi. Onneksi mulla oli kuvausassistentti, koska muuten hommasta ei varmasti olisi tullut mitään.. :) Esteri ymmärtää naisten juttuja, koska se saapui heti paikalle mun alkaessa kuvata palettia.


Ostin The Smouldering Eye Paletten Bangerheadilta, josta sitä saa edelleen ostettua. Myynnissä on myös toinen sävy, Smokey Supermodel Suede Set. Ciatélta julkaistiin kesällä kolme luomiväripalettia lisää, ja niiden pitäisi tulla syksyn aikana Bangerheadin valikoimaan. Uskon, että saatan ainakin yhden kotiuttaa tulevalta Lontoon reissulta. Ainakin tämän paletin perusteella huolisin vaikka kaikki!


Torstaina esittelen yhden uusimmista investoinneistani meikkirintamalla. Ensi viikolla palaan taas tuttuun ja turvalliseen kynsiaiheeseen, mutta ajattelin kerrankin vähän poiketa aiheesta. Eiköhän ruudun sillä puolen ole henkilöitä, jotka tykkäävät lukea myös kosmetiikasta..? Tykkään itsekin nykyään lukea muista blogeista kosmetiikka-aiheisia juttuja, ja löytyy lukulistaltani muutama kokonaan kosmetiikka-aiheinen blogikin. En siis sulje kokonaan pois sitä, että kirjottaisin jatkossakin kosmetiikasta, mutta kyllä blogi pysyy suurimmaksi osaksi kynsiteeman ympärillä. Tietenkin kirjotan siitä, mikä kiinnostaa ja mistä haluan, mutta silti on mietityttänyt, että lukeeko näitä muita postauksia kukaan. Mua kiinnostaisi myös jollain tapaa toteuttaa kuukauden loppuneet tuotteet -tyylisiä postauksia, mutta kerään vielä rohkeutta sellaseen.. :)

Ciatén paletteja en muuten ole nähnyt muissa suomalaisissa blogeissa, joten onko nämä kellekään tuttuja? Mua on tämän ja kynsilakkojen myötä alkanut kiinnostaa muutkin merkin meikit, joita toivon pääseväni ihastelemaan livenä marraskuussa!

24 kommenttia :

  1. Ihania sävyjä! Mua ainakin kiinnostaa lukea myös muita kosmetiikka-postauksia, sillä oon itsekin kiinnostunut tässä viimesen vuoden aikana enemmän meikkaamisesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla; näitä tulee varmasti jatkossa lisää :)

      Poista
  2. Kirjota mistä haluat. Kaikki luetaan! ^_^

    VastaaPoista
  3. Oi se on kyllä kaunis! Haluan nähdä meikkikuvia tän kanssa! ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että meikkikuvia ei kuitenka ihan heti tulla näkemään :D En oo niin hyvä meikkaamaan - puhumattakaan meikkikuvien ottamisesta. Mutta ehkä vielä joskus.. :)

      Poista
  4. On kyllä ihana paletti, sopis mullekki hyvin. :) Juu uskon et täälä luetaan myös kosmetiikasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja hei ei muutaku kukauden loppuneet kans, tykkään niistä postauksista hulluna x)

      Poista
    2. Hei kiva kuulla! Mä oon jo vähän aikaa säilöny loppuneita, joten enköhän saa jonkunlaista juttua niistä aikaan :)

      Poista
  5. Onpa kaunis paletti! Ihanan syksyisiä sävyjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, syksypaletti parhaimmillaan! :)

      Poista
  6. Oi miten ihana paletti! Mä en ollut edes ajatellut että Ciate tekee meikkejä :D :D Ja siis kyllä mua muutkin kosmetiikkapostaukset kiinnostaa, ite oon vähän harkinnut samaa kunhan saisin possuilupisteen kuntoon niin olisi helpompi toteuttaa kaikkea uutta ja jännää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää Olivian kanssa toteutetut yhteistyömeikit olivat mun käsittääkseni Ciatén ekat meikit. Ja sen jälkeen lisää on tullu, mikä on mun mielestä kiva juttu! Tykkään tosi paljon Ciatén tyylistä tehdä juttuja; kaikki tuotteet on ulkomuodoltaan niin nättejä ja tekis mieli vaan haalia kaikki <3
      Kuulostaapa kivalta sunkin suunnitelmat! :)

      Poista
  7. Oi mitä värejä tuossa paletissa on, ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vaan! Tykkään ihan possuna :)

      Poista
  8. Voi tsiisus miten kaunis paletti. Nyt oon ihan vihreänä kateudesta. Noi mattasävyt näyttää etenkin NIIIIIN kauniilta. Ja Olivia on <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä saa vielä ostettua, vaikka kyseessä onkin limited edition -tuote :) Mattasävyt on kivoja tässä ja ne näyttää noissa lähikuvissa niin houkutteleville! Ja se koostumus, oi että!

      Poista
  9. Vastaukset
    1. Jep, tosi kaunis sävykokonaisuus tässä!

      Poista
  10. Vähän huvitti lukea tätä kun tää olis voinut olla ihan mun postaus! :'D Nimittäin itekin oon nyt alkanut kiinnostumaan meikeistä yhä enemmän ja enemmän (vaikka meikkaankin about joskus ja joka kolmas joulu) ja just ostin Kicksistä ihan heräteostoksena aivan ihanan luomiväripaletin! Ja sitten...... eilen mun kaveri diilas mulle ihan superkalliin Urban Decayn luomiväripaletin; En oo milloinkaan kuluttanut rahaa yhtä paljon YHTEEN luomiväripalettiin! :'DDD Mutta ne vaan oli molemmat ihan must have! Ja varmaan mullakin tulossa pian postausta kummastakin. :)

    Mut oli kyl ihana lukea sultakin vähän meikkijuttuja ja mun mielestä nuo sun luomiväriswatchit on tosi hyvät! :) Lisää vaan meikkijuttuja, täällä ainakin innokas lukija! :) Ps. En kestä mikä ihanuus-Esteri ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä on selvästi liikkeellä :D Mä oon kyllä meikannu jo useamman vuoden lähes päivittäin, mut nyt jotenki ihan uudenlaisella otteella. Vaikka koenkin olevani ihan hyvä meikkaaja, en kyllä silti uskalla julkasta meikkikuvia täällä - niin hyvä en oo :'D

      Ihana kuulla, kiitos Katri! <3 Esteri lähettää kiitokset ja kehräykset! Me ootellaan täällä sun kosmepostauksia innolla :) Varsinkin nuo paletit kuulostaa hyvältä!

      Poista
  11. Ehdottomasti tykkään lukea näitä, meikit nimittäin on mulla ollut jo mielenkiinnonkohteena useamman vuoden ajan kynsien sijasta. Tuntuu että osaan naamalle tehdä paljon enemmän taikoja kuin kynsille, tavallaan pohjana mulle paljon antoisampi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva lukea, kuinka hyvä vastaanotto tälle postaukselle on tullut! Innostaa kirjottamaan lisää muustakin kuin kynsistä.
      Mä uskon, että mun meikkaustaidot on suht hyvät senkin takia, että kynsitaiteilut on olleet harrastuksena monta vuotta :) Kun monesti sellaiset, jotka esimerkiksi osaavat piirtää yms., osaavat meikatakin hyvin.

      Poista
  12. Ehdottomasti tykkään lukea näitä, meikit nimittäin on mulla ollut jo mielenkiinnonkohteena useamman vuoden ajan kynsien sijasta. Tuntuu että osaan naamalle tehdä paljon enemmän taikoja kuin kynsille, tavallaan pohjana mulle paljon antoisampi.

    VastaaPoista