maanantai 3. lokakuuta 2016

Elfin Rose

Torstain postauksessa nähtiin viimeiset lakkaukset ennen töiden alkua, joten nyt on hetken luvassa vähän lyhyempiä ja pyöreämpiä kynsiä. Lauantaina tosin viilasin kynteni takaisin neliöiksi enkä voi sanoin kuvailla sitä onnen määrää! Mun kynsissä kuuluu olla kulmat, oli pituus mitä tahansa.

Vaikka en niin välittänytkään pyöreistä kynsistä, lakkasin niitä silti aina tilaisuuden tullen. Niinpä kerran kynsille päätyi mulle uuden lakkamerkin hieno holoyksilö.


Celestialin Elfin Rose päätyi mulle Eveltä kesämiitissä ja viimein sain sen kynsille asti. Mun silmään Elfin Rose on sävyltään violetti, mutta joidenkin mielestä se on pinkki. Lakassa on lineaarisen holoefektin lisäksi hololastuja ja sinisiä hippuja. Silloin kun holo ei näy, lakka näyttää mun mielestä vähän hassulta, joten onneksi holoefekti näkyi selvästi suurimman osan ajasta.

Kovin peittäväksi Elfin Rosea ei voi kehua, koska näinkin lyhyet kynnet tarvitsivat kolme kerrosta. Kaikesta huolimatta se on kaunis kuin mikä :)



Koristeiksi tein yllättäen leimadecalit. Kukkakuvio on Bundle Monsterin BM-XL203-laatasta, jonka on suunnitellut Colores de Carol. Väritin osan kuvion kukista Elfin Rosella, mutta koska en näköjään jaksanut keskittyä täysin, väritys on mennyt vähän sinnepäin.

Lakkaus oli kaikkiaan mieluinen, mikä ei ole ihme, kun on kyseessä kukkia leimadecaleiden muodossa sekä holoa. Aurinkokin sattui paistamaan näiden ollessa kynsillä, joten ei pidä valittaa :)



Celestial Cosmetics - Elfin Rose
Essence - Wild White Ways
Essence - Stamp Me! Black

Bundle Monster - BM-XL203

6 kommenttia :

  1. Oih mitkä kukkaiskynnet! Ja tuo lakkakin on todella nätti ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Nyt haluisin pari muutakin Celestialin lakkaa.. Oon katellu niitä aivan uusin silmin Elfin Rosen jälkeen :)

      Poista