maanantai 12. kesäkuuta 2017

Paluu blogimaailmaan

Mä en tiedä, mistä aloittaisin.

Mennyt kevät - tai oikestaan koko alkuvuosi - oli ehkä elämäni kamalin. Juoksin kodin, tallin, työpaikan ja valmennuskurssin välillä toivoen, että jostain löytyisi edes tunti aikaa avata kirja. Heräämistä oli aikaistettava, jotta päivässä olisi tarpeeksi tunteja, vaikka eipä niitä silti liiaksi ollut. Vapaapäivinä oli luettava kellon ympäri. Mun teki mieli luovuttaa niin monta kertaa. Olin sekä henkisesti että fyysisesti ihan loppu. Olin varma, etten selviä järjissäni kesään asti.

En tiedä miten, mutta mä selvisin. Selvisin pääsykokeesta, jota olin pelännyt viimeset kahdeksan kuukautta. Tuloksia joutuu vielä odottamaan, mutta oon silti niin huojentunut, että se on nyt ohi. Tällä hetkellä toivon enemmän kuin koskaan, että tein tarpeeksi. Sen lisäksi pelkään, mikä seuraavaksi romahtaa.

Blogiin kirjoitin viimeksi huhtikuussa, ja vaikka olin niin varma, että pystyn pitämään blogia pystyssä kaiken ohessa, lopputulos oli toinen. Vaikka blogi hiljenikin pariksi kuukaudeksi, toivon ja uskon, että siellä näytön toisella puolella on silti vielä joitain. Joitain, jotka löytää tänne vielä, koska nyt mulla on energiaa ja aikaa blogille. Ei vain omalle blogille, vaan myös muiden blogeille. Oon ollut tosi huono seuraamaan blogeja, mutta onneksi nyt tulee asiaan muutos, ja aion aktivoitua myös kommentoinnin suhteen. Kommenteista saa aina niin paljon iloa, että haluan levittää hyvää mieltä myös muille :)

Viime perjantaina mulla oli myös vihdoin aikaa koristella kynnet. Puolen vuoden aikana kynsilläni on vain kerran ollut leimat, mutta muuten on menty pelkillä yksivärisillä lakkauksilla. En voi sanoin kuvailla sitä onnea, joka täytti huoneen, kun sain kaivaa decal-maton esiin ja tehdä leimadecaleita.


Oli kyllä tosi vaikea päättää, mitä kynsille laittaisi, koska kynsijuttuja on tullut hamstrattua hurja määrä. Ensin piti tehdä yksisarviskynnet, sitten seilorit, mutta lopulta seilorit vaihtui meriaiheisiin kynsiin. Keskisormessa on delfiinejä Bundle Monsterin BM-XL211-laatalta, nimettömän simpukkakuvio on MoYou Londonin Sailor 04 -laatalta, ja etusormen yksittäinen simpukka on poimittu Konadin Square 24 -laatalta. Leimat on väritetty Picture Polishin lakoilla, joista Salt Water pääsi myös peukkuihin ja pikkurilleihin.


Jatkosta täytyy mainita sen verran, että nyt ainakin yritän päivittää blogia säännöllisesti. Seuraava projekti olisi kuvata viimeisten kolmen kuukauden ostokset ja julkaista ne samassa postauksessa. Joukossa on nimittäin paljon juttuja, joista tuun varmasti myös kirjoittamaan, joten ostopostaus toimisi vähän kuin ennakkokatsauksena tulevaan. Toki sen tarkoitus on myös pysyä kartalla siitä, mihin rahani laitan, joten en halua jättää menneitä kuukausia välistä ostosten tarkastelussa.

Kuluvan kesän suunnitelmiin kuuluu myös uuden ulkoasun toteuttaminen sekä uuden kameran hankkiminen. Ulkoasun suhteen mulla on jo selvä visio, mutta strategia puuttuu. Kameran kanssa taas oon ihan hukassa. Otan enemmän kuin mielelläni vinkkejä vastaan!


Essence - Wild White Ways
Picture Polish - Salt Water
Picture Polish - Alice
Picture Polish - Eerie
Picture Polish - Grace
Colour Alike - Kind of Black

MoYou London Sailor 04
Bundle Monster + twi_star BM-XL211
Konad Square Image Plate 24

Tuntuu kuin loma olisi alkanut, vaikka töissä tulee edelleen jonkun verran pyörittyä. Seuraavista kolmesta viikosta aion ottaa kaiken irti ja leijua pienessä onnellisuuskuplassani. Toivon myös jokaiselle tätä lukevalle oikein rentouttavaa ja mukavaa kesää! :)

17 kommenttia :

  1. Täällä ollaan tottakai! ❤️ Huh, kuulostaa kyllä rankalta keväältä, mutta onneksi nyt voit ottaa rennommin :) Mulla alkaa juhannuksesta loma ja pakko myöntää että nämä pari viikkoa tulee olemaan pinnistelyä. Mutta kohta, kohta! Aivan ihanat kynnet oot tehnyt, et turhaan kaivanut decalmattoa esiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, ja kiitos Maiju! <3
      Mulla ei varsinaista lomaa ole, kun teen töitä koko kesän, mutta silti tää tuntuu ihan lomalta kevään jälkeen :D Mahtavaa lomaa sulle jo näin etukäteen!

      Poista
  2. Kaunis lakkaus ja toivottavasti sulla nyt helpottaa ja saat vetää henkeä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sissi! Kyllä tää helpottaa ainakin pariksi viikoksi :)

      Poista
  3. Mahtavaa, että oot taas täällä! :) upeat kynnet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa olla täällä! Kiitos Emmi <3

      Poista
  4. Aivan upeat kynnet!!! Toivottavasti pääsykokeissa käy hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Sitä mä toivon kans tosi paljon!

      Poista
  5. Ihanaa, että oot takaisin! Toivottavasti tulee mieluinen lopputulos kokeista kanssa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä pari viikkoa pitäis jaksaa odottaa.. :D

      Poista
  6. Tervetuloa takasin.🙂 söpöt kynnet

    VastaaPoista
  7. Tervetuloa takaisin! ♥ Täällä tämä yksi aktiivisesti sua seurailee vaikka oma blogi onkin jäissä. :| Ihanat kynnet! Ja mitä tulee kameraan niin ite huomasin tossa jossain vaiheessa että olis aikanaan pitäny hommata sellainen kevyt ja pieni järkkäri. :D Siis vaikka toi iso on kans ihan hyvä niinku laadultaan niin sen kanssa on tosi hankala ottaa kynsikuvia kun se on niin painava! On mulla siihen jalusta, mutta ei sitä aina jaksa kaivaa esiin. :'D Ja sit haaveilen sellasesta kamerasta missä on kääntyvä näyttö. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! <3
      Kääntyvä näyttö olis ihan must! Mä haluisin kuitenki kunnon järkkärin, koska kuvaan kynsien lisäksi muutakin kosmetiikkaa sekä kisuja ja ponia jajajaja.. :D Jotenkin tuntuu, ettei sellanen pikkujärkkäri riittäs mun tarpeisiin. Oon kuitenki aina kuvannu kynsiä järkkärillä, ilman jalustaa vielä, joten ehkä kestän sen jatkossakin :)

      Poista
  8. Ihanat kynnet! Itseäni tauot eivät ainakaan haittaa, on ihan ymmärrettävää, ettei aina jaksa blogiin panostaa jos on "oikeassakin" elämässä riittävästi tekemistä. Itsellänikin blogin postaustahti väheni yhteen kertaan viikossa talvella. Ei vain jaksanut koulun ohella panostaa niin paljoa. Nyt vain otat rennommasta ajasta kaiken irti! :)

    VastaaPoista